WORK.

Det blev en lång kväll för min älskling.
Ända tills kl tre (!!) i natt satt han i studion och jobbade.
Jag gick och la mig långt tidigare än så kan jag lova. Men innan
jag la mig kom vi faktist en bra bit med nya låten som ska
släppas den 1:a oktober. Skönt att det rullar.
Vi ska sitta ikväll igen och imorn samma sak =)

På torsdag blir det dock inget studiojobb för min del.
Då ska jag och mamma Indiskas visning i Stockholm.
Ska bli himla trevligt...!
Jag räknar med att inviga mina nya Gucci-klackar då så the rain bether stay away =) !



Foto; Conny Fornbäck

Kommentarer
Postat av: M som i m

Ska bli så kul på torsdag....även om jag inte kommer i gucciklackar!!

2009-09-01 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0