Helgsummering.

På torsdagen städa jag och mamma först mina akvarier som står hemma hos henne.
Efter det åkte vi in till Stockholm för att gå på Indiskas höst/vinter visning.
Det var superhäftigt! Cool lokal, snygga människor överallt, champagne och en fin present.
Visningen var också riktigt bra, hade inte väntat mig så coola grejer som det faktist var.
Blir absolut några besök hos Indiska i höst. Min krustång ska också fram =D

Efter visningen gick vi i Sturegallerian och på en annan affär och gjorde ett varsitt fynd.
Sen blev det vin på Sturehof resten av kvällen.
Tack mamma för en underbar kväll! Hade himla kul...

På fredagen hade jag besök av en Mary-Kay säljare som visade grejer och gav mig en behandling. Trevligt...! Sen blev det en tur på stan.

Lördagen spenderades i Grisslehamn på bröllop. Väldigt rolig kväll med väldigt mkt musiksnack.

Efter att ha kommit hem från Grisslehamn på söndagen blev det jobb i studion några timmar.
Det gick kanon.
Sen kollade vi på film, the strangers. Den var väldigt obehaglig och läskig, men storyn var trist.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0