Helgen =)

Jag har haft en underbar helg.
I lördags fyllde jag år och hade en heldag med vänner och familj.
Det var fika på dagen och party på kvällen.
Jag har fått massor av fina presenter.
Av min älskling fick jag ett par stövletter i lack med platåkilklack och en
svart Busnel kofta, dock kommer tröjan i december eller maj.
Dessa tröjor levereras tydligen till Sverige två gg per år och min storlek är
väldigt svår att få tag på, men den som väntar på ngt gott....

Jag ska lägga upp lite bilder imorn så ni får se.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är rätt spännande att hitta på sina gamla klasskompisar här i "cyberspace". Ser att du verkar ha fyllt år i helgen, grattis i efterskott får man väl säga! Jag jobbar och har väl egentligen gjort det sedan studenten. Jobbar som projektledare på min pappas företag som designar, producerar och levererar mässmontrar och annat event-/ utställningsmaterial. Trivs som fisken i vattnet :) Vad gör du själv?



Kram!

2009-09-21 @ 18:47:41
URL: http://michaelasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0