.....

Låt:14) Det utlovas en sexbomb. Och, ja snygg e hon väl. Men ganska tråkig och mainstream. Sången är rätt sur bitvis och låten saknar en hel del för att fastna. Det här går rakt förbi.

Låt: 15) Lika patetiskt som E-Type. Lika omodernt och lika kört i det här sammanhanget, fast sämre sånginsatser från både tjejerna och keps-tönten. Ledsen Finland. 

Låt: 16) Jag gillar gittarr-melodin. Jag hade gärna ändrat lite i låten, den har grym potential, men tyvärr håller den inte i det här skicket. Och det är inget för Eurovision.

Låt: 17)  Näst sista bidraget. En av kvällens klart bästa sånginsatser. Men när kommer låten igång? När jag redan somnat? Nej, den kom aldrig igång, vackert och lite sorgligt, men ingen magisk melodi som fastnar.
Faktum är att förutom Malena som jag hört en del på radio så är det enda som fastnar i huvet ikväll den där låten i början av programmet där tjejen sjunger "get out of my out of my out of my head".

Låt: 18) Nej för kläderna, nej för sången, nej för melodin, nej för hela skiten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0