Helgsummering.

Fredagen började med att mamma och jag åkte in till Sthlm och kollade på IKEA-utställningen. Det var en rolig utställning men den hade gärna fått vara mkt större...
Lunchen åt vi på blå porten och det var supermysigt och gott =)
Sen tog vi färjan in till slussen och kollade lite butiker.
Mamma gjorde två superfina fynd på en secondhandbutik och jag fyndade på HM.


Mamma på Blå porten.


Min nya blus.

Sen träffade jag Peter och så åkte vi till Lasse i Parken där Julian sjöng och jag körade lite.
Efter det blev det Skånegatan och Grolsch Block party innan vi avslutade på Munchen Bryggeriet och världens grymmaste musik! Hade kunnat stannat och dansa hela natten men det blev ändå sista nattbussen hem...!


Svettigt på dansgolvet...!

Lördagen blev lugn med städning, tvättstugan, gooood middag och hyrfilmer.
Söndagen blev lika soft, plus en cykeltur och grillkväll med vår granne David.

Kommentarer
Postat av: M som i m

En jättehärlig dag i Stockholm! Tack för den fina dagen min älskling!!

Kram M som i m

2009-08-24 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0