Helgsummering.

Fredagen har jag ju redan redogjort för i ett tidigare
inlägg så går rakt på lördagen.

På Fm åkte Peter, mamma, Isak och jag på Loppis. KAOS. Men lite fynd, som
vanligt. Sen kom Pär och så åkte vi och fikade allihopa.
Efter det vet jag inte vad vi gjorde...
På kvällen hyrde vi film, Män som hatar kvinnor, vi hade
väldigt låga förväntningar innan men den var riktigt bra.

På söndagen satt Peter i studion och förberedde inför veckans jobb.
Medan jag var på Knutbytog och handlade prylar.
Sen gjorde vi en mini-makeover hemma.
Bytte gardiner och överkast i sovrummet och i hallen bytte vi mattor,
tavlor, och hängde upp ett draperi.
Jag är himla nöjd...! Små förändringar kan göra så mkt.


Blir glad varje gg jag går in i sovrummet. Färska blommor är verkligen härligt


Bedroom in new color


"Nya" hallen


Kommentarer
Postat av: M som m

Så fint! Jättetrevlig lördags fm! Kram M

2009-08-31 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0