Helgsummering...!

Min helg började redan i fredags vilket bara det var mkt trevligt =)

Fredag:
Efter mysfrukost med älsklingen blev det storstädning av köket, putsning av luckor, ugnsrengöring osv.
Sen sov jag på soffan en stund innan det blev en Powerwalk i solen. Grymt varmt och skönt.
Tog med kameran och fotade alla fina blåsippor vid kärleksudden.
Efter det hängde jag med mamma en stund innan det var dags för lite små-shopping.
Kvällen bestod av rött vin, god mat och soffmys.

Lördag:
Uppe tidigt! Iväg vid halv tio på loppis. Inte det bästa av loppisar men vi lyckades ändå fynda ne hel del.
Däribland en hög Lp skivor och två sockerlådor.
Sen var vi ute hela dagen. Vi tog med oss Alice och matade änderna och fikade på tösses.
På kvällen var Peter på herrmiddag och jag hände med Jessica o Annika.

Söndag:
Prommenad till knutby torg där vi handlade en fin kruka (tack älskling!!!) och lite jord.
Sen kollade vi på folk utanför ÖB.
Resten av kvällen bestod av thai-wok, film och mys.

All over en mycket bra helg =D

Klicka för stora bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0