Löprunda.

God morgon..!

Igår när jag var på gymmet fick jag ett infall att börja springa 15-30 min varje vardagsmorgon innan jobbet. Lika bra att börja direkt tänkte jag och la fram träningskläderna på golvet nedanför sängen redan igårkväll. Tänkte lägga mig vid 22 och gå upp 06.00 och vara utanför porten på språng senast 06.15.
Av olika anledningar kom jag inte i säng för ens seeeent och efter tre timmars sömn vaknade jag (innan väckarklockan..!) 05.55 och drog snabbt på mig pjucksen o träningskläderna.
06.05 var jag iväg =)
Haha... Trodde aldrig att jag skulle komma iväg, men det gjorde jag... Får se om jag kommer iväg imorn också...
Jag var iaf ute i 30 min och 20 av dem sprang jag.

image42     image43
FÖRE löpningen...

image44
EFTER löpningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0