Vinnare ....!

Jag har haft sjukt mkt tur på sista tiden.
Har vunnit flera tävlingar med riktigt fina priser.
Nu senast vann jag två helgpass till Popaganda.
Jag och älsklingen hade en kanonhelg i Sthlm.

Sebastien Tellier som i Maj gjorde en sjukt bra spelning på Berns gjorde mig den här gången ganska besviken. Kanske är det så att Mr Tellier är bäst på en liten scen. Fredagens spelning kändes ofokuserad, trött och blek.
Vist, de tre sista låtarna funkade bra, men bättre kunde det allt varit.

Störst surprice och show stod Hercules And Loveaffair för.
Med låga förväntningar blev vi totalt överraskade av hur proffsigt hela gänget var.
Det var fart och kvalité hela spelningen. Sjukt bra sång och stämningen var på topp både på sceen och i publiken.
Får jag chansen att se det här bandet igen så finns det inga tvivel på att jag kommer gå.
Ni som inte var där missade något utöver det vanliga...!

Familjen var bra och likaså Bob hund som gjorde en minnesvärd spelning och var tveklöst det band som drog flest besökare.
Jag kan sammanfattningsvis säga att Popaganda 2008 var sjukt kul och bra.


För mycket vin Sebastien...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0