tidsfördriv...

Färg: Svart som natten.


Samlar på: Glasögon.


I min garderob: För mycket skor, men jag behöver ändå fler.


Frisyr: Utan tanke, bara uppskyfflat i en knut.


Accessoarer: Allt mitt guld.


Mat: Varma koppen potatis o purjolök. Lyxigt as hell...


Dryck: Kaffe, kaffe o åter kaffe.


Godis: Kommer inte innanför denna dörr den närmaste tiden.


Känsla: Tristess.


Att göra: Gymmet öppnar kl 15. Tack !!!


Bästa skivan just nu: Sebastien Tellier - Sexuality


Mobilen: Ja... Men ring då för fan..


Drömmer om: Sol, kyssar, värme o passion.


Jag har långtåkigt o då blir det sånna här inlägg.
Förlåt...! Men ge mig gärna lite nya frågeformulär att svara på när jag har tråkigt....!!!


Kommentarer
Postat av: Podo

Du har en kåt katt

2008-03-24 @ 21:41:25
Postat av: Nattis

I know :) Men hon ser lugn ut på bilden ja la upp nyss ;)

2008-03-25 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0