Kort vecka, men massa på schemat.

Det händer ganska mycket där här veckan.
På tisdag är det vårruset, det ska bli väldigt roligt.
Sen är jag ledig torsdag (vad som händer då vet jag inte. Jag vill kidnappa Mr X o göra något kul, men frågan är om hans chef också tycker det är en bra idé..hmm..)
På fredag åker jag och mamma på Spa hela dagen ute i Grisslehamn, det ska bli väldigt trevligt och skönt.
Sen är det lördag och då drar jag till Stockholm och hälsar på Anna och så ska vi på fest.
Och jaaa, sen är det söndag och då vill jag ha en lugn skön kväll och kanske kolla på någon film...

Så här inplannerad var det länge sen en vecka var för mig, känns som att de här dagarna bara kommer springa iväg...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0