Wow, är det här en bra dag??! =)

Den här dagen känns så himla bra, redan. Och jag hoppas den fortsätter att vara det tills den blir imorn, då vill jag ha ännu en bra dag =)

Imorse efter frukosten hade jag både lite tid och energi över så jag dammsög och skurade golven i hela lägenheten (det är en Stooor fyra så det tar ett tag...) Det kändes väldigt bra att gå till jobbet och veta att jag sen får komma hem till ett nystädat och såpadoftande hem....!

Vädret är för övrigt underbart idag, soligt och lite vårvarmt.
Nästa goda nyhet kom när jag kollade telefonsvararen på jobbet, hyresvärden har tagit bort myntautomaten i kaffeautomaten mot att vi (jag) tömmer pumpen och laddar den själva. TACK TACK snälla, ska dricka massa kaffe och kanske pröva en sån där kaffe-chocko??? =) 



Snart sol och vår mot min husvägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0