Summering

God morgon....! Solen skiner o himlen är helt blå. Ska snart ut och prommenera.
Men först tänkte jag trottsa mitt sega internet och summera påskveckan i lite bilder...!

image2
Jag och min väninna Ragge hamnar på Stampen i Gamlastan. Och här kollade vi på en kanon konsert...!
Efter det partade vi loss med en av huvudakterna. Nämligen........


image3
Magnus Carlson =)   Oj vad kul vi hade...O vad mycket vin som flög i luften.... haha...

Det var alltså på onsdagen.
Sen blev det ju skärtorsdag.

image4
Min roomie Daniel tyckte min kära katt Alice såg så här sur ut på torsdagskvällen. Och det låg nog nåt i det. Dock lyckades jag inte ta nå kort på surkatten... Så ni får kopian :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0