död.

åååhhhh vad jag inte tycker om att försova mig.
Det blir verkligen total felstart på dagen.
Jag vaknade och tyckte det var jävligt soligt ute.
Kollade digitalklockan som står på sju.
Tar upp mobilen för att sätta på ljudet, och wtf!!??
Den klockan är 08.22! Jag måste köra hemmifrån 08.20.
På något konstigt vis har alltså min väckaklocka hängt sig.

Så nu sitter jag här på kontoret, rufsig i håret, hungrig (kom o ge mig frukost någon!), varm, stressad och så känner jag mig helt död i kroppen.

Ajja. Sånt som händer ju.

Kommentarer
Postat av: malinm

Min design från Spotlife är nu uppe, vad tycks? =) (bild på min gamla blogg finns lite längre ner)

2008-07-23 @ 08:48:30
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0